fredag 22 februari 2013
Vi ska se över vad vi kan lära oss”
Kristianstad. Väntetiderna i telefon har minskat. Nu arbetar Skånetrafiken på att bygga upp förtroendet för färdtjänsten igen, enligt Lars Hellström, Skånetrafikens trafikområdeschef för serviceresor.
Vad har ni gjort för att minska klagomålen?
– Den största aktiviteten vi gjort är att nyrekrytera personal som började jobba i verksamheten i januari. Nu har vi totalt 35 personer på kundtjänst och trafikledning. Det är en stödinsats för att få ner väntetiderna när kunder ringer.
Kristianstadsbladet
Ladda ner Taxi appen, ett måste för dig som kör Taxi och Färdtjänst!
Läs om vad som händer inom taxibranschen, för chaufförer och åkare! http://taxi2013.com/nyheter/
Läs mina egna reflektioner om vad som händer här i Skåne! http://taxi2013.com/News/
Etiketter:
Förtroende,
Lars Hellström,
Skånetrafiken
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar